Доставяме до 3 работни дни

Включете се в нашата Лоялна програма

Поръчай и вземи от магазин. Виж повече

Често задавани въпроси

1. Предлагате ли опция “Преглед и тест”?

За всички пратки изпратени с куриерска фирма Econt, както и със собствен транспорт на Тамакс, се предлага опция “Преглед”.

2. Мога ли да пазарувам без регистрация?

Да.

3. Как мога да платя?

Можете да заплатите с наложен платеж, с кредитна/дебитна карта, по банков път или посредством стоков кредит. За повече информация посетете “Връщане и замяна “

4. Какво представлява продукт по поръчка?

Някои от продуктите ни се произвеждат специално за вашите предпочитания или се изрязват по индивидуален размер, следователно трябва да се предплатят с карта, банков трансфер или стоков кредит. На всеки продукт е посочен срока за изработка и доставка.

5. Трябва ли някои от продуктите да се предплащат?

Да - това са поръчковите продукти, продукти по индивидуален клиентски размер (балатуми, мокети, мушами и т.н), както и тези с опция "Плати и вземи от магазин".

6. Как да разбера дали поръчката ми е постъпила?

Ще получите имейл, който я потвърждава.

7. Кога ще пристигне поръчката ми?

Стандартно до 3 работни дни, стига да не е продукт по поръчка или с опция безплатна доставка, където имаме различни условия за доставка.

8. Каква е цената на доставка?

Цената се определя спрямо тарифите на различните куриерски фирми и теглото на стоката. При по-тежки поръчки можем да предложим палетни пратки. Това не важи за услугата “Безплатна доставка”.

9. Отговарям ли на условията за безплатна доставка?

За да можете да получите безплатна доставка вие трябва да живеете в рамките на 50км от наш обект, поръчката ви да е на стойност над 400лв и продуктите да са налични в магазина, от който поръчвате. Безплатната доставка не важи за град София, както и за Софийска област. За повече информация посетете секцията "Безплатна доставка"

10. Може ли някой друг да вземе поръчката ми закупена чрез услугата “Плати и вземи от магазин”?

Не, трябва да я вземете лично с лична карта, която да отговаря на имената на направилия поръчката или с принтиран имейл потвърждаващ плащането и поръчката.

11. Мога ли да проследя поръчката си?

Да, след като влезете в профила си можете да видите статуса на поръчката.

12. Мога ли да добавя още арткули в поръчката си?

Да, но трябва още да не е изпратена и да се свържете с 0700 10 396.

13. Мога ли да отменя поръчка?

Да, като се обадите на 0700 10 396 или пишете във контактната форма.

14. Мога ли да върна продукт?

Да, можете да се възползвате от връщане на продукт без причина в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Имайте предвид, че трябва да пазите оригиналната опаковка, документа за продажба и продукта да не е използван.

15. Как мога да върна продукт?

Попълнете формата за рекламации и връщане в сайта, принтирайте генерирания документи и изпратете продукта с него.

16. Мога ли да заменя продукт?

В рамките на 14 дни може да върнете продукт и да направите нова поръчка за този, който искате да получите.

17. В какъв срок ще ми бъде възстановена сумата по върната поръчка?

Стандартно 14 дни след като получим поръчката ви. Наши колеги ще я проверят дали всичко е наред и ще задействаме процедура за възстановяване на сумата. Всички суми се възстановяват по банков път посредством IBAN номер.

18. Кой заплаща връщането на продукт?

Връшането е за сметка на клиента, освен ако ТеМАХ не е допуснал грешка при изпращането на поръчката или продукта е дефектен.

19. Мога ли да върна стока закупена от електронния магазин във ваш физически обект?

Не, за съжаление всичко закупено през онлайн магазина трябва да се върне посредством процедурата описана в секция "Връщане и замяна".

20. Какво е клуб ТЕМАХ?

Това е нашата програма за лоялност, чрез която събирате оборот и след постигане на нива, получавате постоянни отстъпки. За повече информация посетете секция "Клуб Темакс"

21. Мога ли да получа фактура при онлайн поръчка?

Да, в момента на поръчка въведете данните на юридическото лице. Можете да запазвате неограничен брой фирмени данни в профила си за бързо използване.

22. Как да се свържа със сервиз?

ТеМАХ работи със оторизирани сервизи на всички негови доставчици и за всички продукти, които предлага. Ако на гаранционната книжка няма посочен номер на обслужващ сервиз, свържете се с нас посредством 0700 10 396 или чрез контактната форма за повече информация.

© 2024 TeMAX. Всички права запазени. Онлайн магазин от