Свободни позиции в град София
В момента има следните свободни позиции:
Позиция: ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ
Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5
Отдел: Продажби
Тип заетост - Пълен работен ден
Категория персонал - Продавач - консултант
Основни задължения за длъжността:
* обслужва клиентите любезно
* консултира клиентите и презентира асортимента
* реализира продажби
Изисквания към кандидата:
* средно образование;
* старание, организираност и прецизност при изпълнение на служебните задължения;
* приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;
* инициативност и креативност;
Подходящият кандидат:
* бързо и качествено обслужва клиентите
* има отлични комуникативни и презентационни качества
* е лоялен, точен и отговорен
* е наблюдателен и експедитивен
* има желание за развитие
Предимство е опитът на подобна позиция.
Ние предлагаме:
* кариерно развитие;
* разнообразна работа с възможности за лична изява в отлична работна среда на амбициозна компания;
* коректност и дългосрочност;
* коректни трудови отношения;
* атрактивно твърдо възнаграждение с бонусна политика.
Позиция: КАСИЕР - ИНФОРМАТОР
Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5
Отдел: Продажби
Тип заетост - Пълен работен ден
Категория персонал - Касиер - информатор
Основни задължения за длъжността:
* вежливо, коректно и бързо обслужване на клиентите при разплащане на стоките на каса в брой, с банкови карти или с платежно нареждане по банков път;
* издаване и предаване на клиентите на фактури, фискални бонове, разплащателни бележки и др. документи след извършване на платежни транзакции;
* ежедневно водене на касова книга за работната каса, междинни отчитания и трансфер на парични средства към главен касиер на търговския обект;
* отговорност за поверените парични средства;
* внимание и прецизност при боравене с паричните средства, регистрирането на извършените продажби и издаване на съпътстващите документи;
* спазване на вътрешно-фирмените правила, колегиалност;
Изисквания към кандидата:
* средно образование;
* компютърна грамотност - работа с MS Office и MS Excel, опит при работа със складови програми;
* старание, организираност и прецизност при изпълнение на служебните задължения;
* приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;
* инициативност и креативност;
* опит на подобна позиция, ще се счита за сериозно предимство.
Ние предлагаме:
* кариерно развитие;
* разнообразна работа с възможности за лична изява в отлична работна среда на амбициозна компания;
* коректност и дългосрочност;
* коректни трудови отношения;
* атрактивно възнаграждение.
Позиция: ШОФЬОР-СКЛАДОВ РАБОТНИК
Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5
Отдел: Снабдяване
Тип заетост - Пълен работен ден
Категория персонал - Складов работник
Основни задължения:
* осъществява товаро-разтоварни дейности.
* подрежда стоката в складовете и отговаря за правилното и съхранение;
* заделя и подготвя готовата стока по съответните заявки;
* участва при извършването на инвентаризации в склада;
* събира и изнася на определените места отпадъци;
* изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с дейността;
* познаване номенклатурата от строителни материали, стоките за бита;
* доставка до врата на клиенти на строителния хипермаркет;
* поддръжка и отговорност към стопанисването на поверения автомобил;
* стриктно водене на документация свързана с работния процес (пътни листи, товарителници и др.)
Изисквания към кандидата:
* средно образование;
* желание за работа;
* сръчност и изпълнителност;
* дисциплина и отговорност;
* отговорност;
* добри комуникативни умения за работа в екип и обслужване на клиенти;
* коректност и прецизност при изпълнение на възложените задачи;
* опит на подобна длъжност се счита за предимство;
* шофьорска книжка - кат.В.
Ние предлагаме:
* кариерно развитие;
* разнообразна работа с възможности за лична изява в отлична работна среда на амбициозна компания;
* коректност и дългосрочност;
* коректни трудови отношения;
* атрактивно възнаграждение.
Позиция: СНАБДИТЕЛ
Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5
Отдел: Снабдяване
Тип заетост - Пълен работен ден
Категория персонал - Снабдител
Основни отговорности:
* организация и контрол на дейността в поверения склад
* следене за качествения импорт и експорт на територията на складовите площи и търговска зала
* контрол на стоковите наличности и движението на стоките
* координиране на плановете с прекия ръководител
Отговаря и осъществява контрол при:
* прием на стока на територията на поверения обект
* поддържане на търговския вид на стоката на територията на складовите площи и висока хигиена на работното място;
* приемане, подреждане и разпределяне на стока на територията на складовите площи
* отчитането на парични средства на главна каса.
Изисквания към кандидата:
* висока отговорност, лоялност и силна мотивация и желание за работа;
* много добри управленски, организационни и комуникативни умения;
* умения за работа в екип и разрешаване на възникнали проблеми;
* много добра компютърна грамотност – работа с MS Office (Word, Excel), за предимство ще се счита работа със специализиран складов софтуер (SAP).
Ние предлагаме:
* много добра работна среда в интригуващо и динамично развиващо се дружество;
* възможност за кариерно развитие и придобиване на богат професионален опит;
* атрактивно възнаграждение с бонусна политика, постоянен трудов договор и осигуровки;
* мотивиращо твърдо възнаграждание с бонусна политка.
Позиция: ЗАМЕСТНИК - УПРАВИТЕЛ
Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5
Отдел: Продажби
Тип заетост - Пълен работен ден
Категория персонал - Заместник - управител
Основни задължения за длъжността:
* познава пазара и актуалните тенденции за санитарна керамика, стоки за дома, бита, градината и строителни материали от търговската номенклатура на строителни хипермаркети ТеМакс;
* контролира организацията на цялостната дейност в търговския обект – подредба на стоки в търговска зала, контрол на складово-материални наличности и движението на стоките, организация и провеждане на периодични инвентаризации, търговски промоции и кампании, подбор и управление на персонала в търговския обект, контрол върху коректното обслужване на клиенти, оторизация при извършване на разходи от персонала и други;
* контролира спазването на утвърдените стандарти, правила и процедури за работа във фирмата;
* в постоянен контакт е с колегите си от търговски отдел с цел оптимизация на процеса на снабдяване и търговия на дребно;
* поддържа регулярен контакт с ключови клиенти от съответния регион, запознава ги с новопредлагани стоки, актуални промоции и други;
* подготвя търговски и други предложения, както и извършва дейности с цел реализиране на поставените цели, свързани с реализация на продажби;
* участва активно в регулярни оперативни срещи на администрацията;
* изготвя регулярни и при поискване справки за нуждите на ръководството, в това число графици за работа и отчетност;
Изисквания към кандидата:
* висше икономическо образование с търговска насоченост или техническо образование е предимство;
* опит на подобна позиция минимум 2 години (в търговска верига или производител/вносител на стоки е предимство);
* познаване на пазара на стоки за бита, домашни потреби и строителни материали;
* шофьорска книжка категория Б е предимство;
* добра компютърна грамотност – работа с MS Office и MS Excel, опит при работа със складови програми;
* старание, организираност и прецизност при изпълнение на поставените задачи;
* приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;
* притежава ръководни умения, в това число: управление и контрол на екип, възлагане на задължения и отговорности и осъществяване на контрол над изпълнението, планиране, организиране, мотивация на служителите, ефективно разрешаване на възникнали проблеми;
* инициативност и креативност;
Ние предлагаме:
* много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;
* възможност за развитие и придобиване на богат професионален опит;
* мотивиращо възнаграждение.
Позиция: ОТГОВОРНИК ТЪРГОВСКА ЗАЛА
Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' 5
Отдел: Продажби
Тип заетост - Пълен работен ден
Категория персонал - Отговорник търговска зала
Основни задължения за длъжността:
*Контрол на персонала в търговска зала.
*Контакт с централен офис.
*Контрол на вход и изход на стока от търговска зала.
*Организиране и подготвяне на търговска зала за кампании и промоции.
*Следене за актуалното етикиране и подредба в магазина по задания от централата.
*Проверка за неналични продукти.
*Проследяване на клиентски поръчки и трансфери на стока между обекти на ТеМах.
*Участие в продажби, рекламации и контакт с клиенти.
Изисквания към кандидата:
*Образование релевантно на обявената позиция и изисквания е предимство;
*Опит на подобна позиция е предимство;
*Познания за пазара на стоки за дома, бита, градината и строителни материали са предимство;
*Старание, организираност и прецизност при изпълнение на поставените задачи;
*Инициативност и креативност;
Ние предлагаме:
*Много добра работна среда в интригуваща и динамична търговска компания.
*Възможност за развитие и придобиване на богат професионален опит.
*Мотивиращо възнаграждение.
Ако сте уверен, че можете да бъдете полезен при нас, моля попълнете формата за кандидатстване на български. Изпратете ни личните си данни и ние в най–кратък срок ще се свържем с Вас.
Ако не желаете да кандидатствате за конкретна свободна позиция, моля изберете опцията „Кандидатствам за бъдеща свободна позиция“. Посочете дейността, която извършвате в момента и при възможност ще се свържем с Вас.
Полетата отбелязани със звезда * са задължителни!