Доставяме до 3 работни дни

Безплатна доставка над 400 лв до 8 дни. Виж повече

Плати онлайн и вземи от магазин Виж повече

Включете се в нашата Лоялна програма

Свободни позиции в град София

В момента има следните свободни позиции:

Позиция: ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ

Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5

Отдел: Продажби

Тип заетост - Пълен работен ден

Категория персонал - Продавач - консултант

Основни задължения за длъжността:

* обслужва клиентите любезно
* консултира клиентите и презентира асортимента
* реализира продажби

Изисквания към кандидата:

* средно образование;
* старание, организираност и прецизност при изпълнение на служебните задължения;
* приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;
* инициативност и креативност;

Подходящият кандидат:

* бързо и качествено обслужва клиентите
* има отлични комуникативни и презентационни качества
* е лоялен, точен и отговорен
* е наблюдателен и експедитивен
* има желание за развитие

Предимство е опитът на подобна позиция.

Ние предлагаме:

* кариерно развитие;
* разнообразна работа с възможности за лична изява в отлична работна среда на амбициозна компания;
* коректност и дългосрочност;
* коректни трудови отношения;
* атрактивно твърдо възнаграждение с бонусна политика.

Покажи описанието

Позиция: КАСИЕР - ИНФОРМАТОР

Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5

Отдел: Продажби

Тип заетост - Пълен работен ден

Категория персонал - Касиер - информатор

Основни задължения за длъжността:

* вежливо, коректно и бързо обслужване на клиентите при разплащане на стоките на каса в брой, с банкови карти или с платежно нареждане по банков път;

* издаване и предаване на клиентите на фактури, фискални бонове, разплащателни бележки и др. документи след извършване на платежни транзакции;

* ежедневно водене на касова книга за работната каса, междинни отчитания и трансфер на парични средства към главен касиер на търговския обект;

* отговорност за поверените парични средства;

* внимание и прецизност при боравене с паричните средства, регистрирането на извършените продажби и издаване на съпътстващите документи;

* спазване на вътрешно-фирмените правила, колегиалност;

Изисквания към кандидата:

* средно образование;

* компютърна грамотност - работа с MS Office и MS Excel, опит при работа със складови програми;

* старание, организираност и прецизност при изпълнение на служебните задължения;

* приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;

* инициативност и креативност;

* опит на подобна позиция, ще се счита за сериозно предимство.

Ние предлагаме:

* кариерно развитие;
* разнообразна работа с възможности за лична изява в отлична работна среда на амбициозна компания;
* коректност и дългосрочност;
* коректни трудови отношения;
* атрактивно възнаграждение.

Покажи описанието

Позиция: ШОФЬОР-СКЛАДОВ РАБОТНИК

Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5

Отдел: Снабдяване

Тип заетост - Пълен работен ден

Категория персонал - Складов работник

Основни задължения:

* осъществява товаро-разтоварни дейности.
* подрежда стоката в складовете и отговаря за правилното и съхранение;
* заделя и подготвя готовата стока по съответните заявки;
* участва при извършването на инвентаризации в склада;
* събира и изнася на определените места отпадъци;
* изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с дейността;
* познаване номенклатурата от строителни материали, стоките за бита;
* доставка до врата на клиенти на строителния хипермаркет;
* поддръжка и отговорност към стопанисването на поверения автомобил;
* стриктно водене на документация свързана с работния процес (пътни листи, товарителници и др.)

Изисквания към кандидата:

* средно образование;
* желание за работа;
* сръчност и изпълнителност;
* дисциплина и отговорност;
* отговорност;
* добри комуникативни умения за работа в екип и обслужване на клиенти;
* коректност и прецизност при изпълнение на възложените задачи;
* опит на подобна длъжност се счита за предимство;
* шофьорска книжка - кат.В.

 

Ние предлагаме:

* кариерно развитие;
* разнообразна работа с възможности за лична изява в отлична работна среда на амбициозна компания;
* коректност и дългосрочност;
* коректни трудови отношения;
* атрактивно възнаграждение.

Покажи описанието

 

Позиция: СНАБДИТЕЛ

Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5

Отдел: Снабдяване

Тип заетост - Пълен работен ден

Категория персонал - Снабдител

Основни отговорности:

* организация и контрол на дейността в поверения склад
* следене за качествения импорт и експорт на територията на складовите площи и търговска зала
* контрол на стоковите наличности и движението на стоките
* координиране на плановете с прекия ръководител

Отговаря и осъществява контрол при:

* прием на стока на територията на поверения обект
* поддържане на търговския вид на стоката на територията на складовите площи и висока хигиена на работното място;
* приемане, подреждане и разпределяне на стока на територията на складовите площи
* отчитането на парични средства на главна каса.


Изисквания към кандидата:

* висока отговорност, лоялност и силна мотивация и желание за работа;
* много добри управленски, организационни и комуникативни умения;
* умения за работа в екип и разрешаване на възникнали проблеми;
* много добра компютърна грамотност – работа с MS Office (Word, Excel), за предимство ще се счита работа със специализиран складов софтуер (SAP).

Ние предлагаме:

* много добра работна среда в интригуващо и динамично развиващо се дружество;
* възможност за кариерно развитие и придобиване на богат професионален опит;
* атрактивно възнаграждение с бонусна политика, постоянен трудов договор и осигуровки;
* мотивиращо твърдо възнаграждание с бонусна политка.

Покажи описанието

Позиция: ЗАМЕСТНИК - УПРАВИТЕЛ

Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' №5

Отдел: Продажби

Тип заетост - Пълен работен ден

Категория персонал - Заместник - управител

Основни задължения за длъжността:

* познава пазара и актуалните тенденции за санитарна керамика, стоки за дома, бита, градината и строителни материали от търговската номенклатура на строителни хипермаркети ТеМакс;

* контролира организацията на цялостната дейност в търговския обект – подредба на стоки в търговска зала, контрол на складово-материални наличности и движението на стоките, организация и провеждане на периодични инвентаризации, търговски промоции и кампании, подбор и управление на персонала в търговския обект, контрол върху коректното обслужване на клиенти, оторизация при извършване на разходи от персонала и други;

* контролира спазването на утвърдените стандарти, правила и процедури за работа във фирмата;

* в постоянен контакт е с колегите си от търговски отдел с цел оптимизация на процеса на снабдяване и търговия на дребно;

* поддържа регулярен контакт с ключови клиенти от съответния регион, запознава ги с новопредлагани стоки, актуални промоции и други;

* подготвя търговски и други предложения, както и извършва дейности с цел реализиране на поставените цели, свързани с реализация на продажби;

* участва активно в регулярни оперативни срещи на администрацията;

* изготвя регулярни и при поискване справки за нуждите на ръководството, в това число графици за работа и отчетност;

Изисквания към кандидата:

* висше икономическо образование с търговска насоченост или техническо образование е предимство;

* опит на подобна позиция минимум 2 години (в търговска верига или производител/вносител на стоки е предимство);

* познаване на пазара на стоки за бита, домашни потреби и строителни материали;

* шофьорска книжка категория Б е предимство;

* добра компютърна грамотност – работа с MS Office и MS Excel, опит при работа със складови програми;

* старание, организираност и прецизност при изпълнение на поставените задачи;

* приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;

* притежава ръководни умения, в това число: управление и контрол на екип, възлагане на задължения и отговорности и осъществяване на контрол над изпълнението, планиране, организиране, мотивация на служителите, ефективно разрешаване на възникнали проблеми;

* инициативност и креативност;

Ние предлагаме:

* много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;

* възможност за развитие и придобиване на богат професионален опит;

* мотивиращо възнаграждение.

Покажи описанието

Позиция: ОТГОВОРНИК ТЪРГОВСКА ЗАЛА

Местоположение: гр. София, ул. 'инж. Георги Белов' 5

Отдел: Продажби

Тип заетост - Пълен работен ден

Категория персонал - Отговорник търговска зала

 

 

Основни задължения за длъжността:

*Контрол на персонала в търговска зала.

*Контакт с централен офис.

*Контрол на вход и изход на стока от търговска зала.

*Организиране и подготвяне на търговска зала за кампании и промоции.

*Следене за актуалното етикиране и подредба в магазина по задания от централата.

*Проверка за неналични продукти.

*Проследяване на клиентски поръчки и трансфери на стока между обекти на ТеМах.

*Участие в продажби, рекламации и контакт с клиенти.


Изисквания към кандидата:

*Образование релевантно на обявената позиция и изисквания е предимство;

*Опит на подобна позиция е предимство;

*Познания за пазара на стоки за дома, бита, градината и строителни материали са предимство;

*Старание, организираност и прецизност при изпълнение на поставените задачи;

*Инициативност и креативност;


Ние предлагаме:

*Много добра работна среда в интригуваща и динамична търговска компания.

*Възможност за развитие и придобиване на богат професионален опит.

*Мотивиращо възнаграждение.

Покажи описанието

 

 

Ако сте уверен, че можете да бъдете полезен при нас, моля попълнете формата за кандидатстване на български. Изпратете ни личните си данни и ние в най–кратък срок ще се свържем с Вас.

 

Ако не желаете да кандидатствате за конкретна свободна позиция, моля изберете опцията „Кандидатствам за бъдеща свободна позиция“. Посочете дейността, която извършвате в момента и при възможност ще се свържем с Вас.

 

Полетата отбелязани със звезда * са задължителни!

Кандидатствай за позиция:

Максимален размер на файла: 6144 KB | Позволени типове файлове: doc, docx, pdf, odt | Максимален брой файлове: 1

© 2024 TeMAX. Всички права запазени. Онлайн магазин от