В момента има следните свободни позиции:
Позиция: МЛАДШИ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Местоположение: гр.Варна,ул. Македония 29 А
Отдел: Счетоводство
Тип заетост - Възможност за непълен работен ден
Категория персонал - Младши оперативен счетоводител
Основни задължения за длъжността:
* участва в процесите по осчетоводяване на фактури за доставки, продажби, движения по банкови сметки, следене на салда по счетоводни сметки, генериране на счетоводни справки, обработка на файлове и друга информация, следене на складови движения и наличности;
* организира получаването и изпращането на документи към и от търговските обекти на дружеството, проверява за пълната наличност и окомплектовка на документите, подрежда документите в класьори и следи за спазване дружествените правила за документооборот и съхранение. Копира, сканира и архивира документи;
* работи със специализиран софтуер - ERP система SAP S4 Hana Retail;
* поддържа ежедневен контакт с колегите си от търговските обети на дружеството и съдейства за разрешаването на оперативни проблеми;
*изпълнява и други възложени от главния счетоводител задачи;
Изисквания към кандидата:
* висше икономическо образование - в процес на придобиване - редовна или задочна форма на обучение;
* отговорност, организираност и прецизност при изпълнение на поставени задачи;
* дискретност;
* умения за работа в екип.
Ние предлагаме:
* много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;
* професионално обучение и придобиване на богат професионален опит;
* възможност за непълен работен ден и гъвкаво работно време;
* постоянно работно място в административна сграда в центъра на гр. Варна;
Позиция: Графичен дизайнер
Местоположение: гр. Варна, ул. Македония 29 А
Отдел: Реклама
Тип заетост - Пълен работен ден
Категория персонал - Графичен дизайнер
Основни задължения за длъжността:
* дизайн и предпечат на периодична рекламна брошура;
* дизайн и предпечат на продуктови каталози;
* дизайн и предпечат на етикети;
* дизайн за рекламни кампании, външно и вътрешно брандиране;
* изработка на рекламни банери;
* обработка на изображения;
* видеообработка.
Изисквания към кандидата:
* умения за работа със специализиран софтуер: Photoshop, Coral Draw, Illustrator, Filmora
* опит с предпечатна подготовка
* опит в сферата на графичния дизайн;
* средно образование;
* организираност и настойчивост;
* комуникативност и умение за работа в екип;
* приветливост, прецизност и креативност
Ние предлагаме:
* постоянен трудов договор
* основна работна заплата
* лоялност и коректност
* перспектива за развитие
Позиция: СПЕЦИАЛИСТ СНАБДЯВАНЕ И ДОСТАВКИ
Местоположение: гр. Варна, ул. 'Македония' 29 А
Отдел: Снабдяване
Тип заетост - Пълен работен ден
Категория персонал - Специалист снабдяване и доставки
Основни задължения:
* познава пазара и номенклатурите на основните производители и вносители на стоки в сектори за дома и бита, строителство и ремонт, баня и градина и др.;
* в постоянен контакт е с настоящи и потенциални доставчици чрез комуникация по телефон и ел. поща;
* провежда ежедневно лични срещи с настоящи и потенциални доставчици с цел оптимизация и договаряне на най-добри търговски условия;
* организира база данни и търси нови алтернативни доставчици с цел сравняване качествата на предлаганите стоки и условията на доставка;
* контактува с колегите си от търговски отдел и управителите на търговските обекти, като следи наличностите и подготвя графици за доставки;
* съвместно с търговски отдел подготвя предложения за добавяне и изключване на стоки от асортимента и за определяне на стоковото разнообразие за отделните сегменти;
* следи и осигурява документацията за качество и съответствие на поръчваните стоки съгласно приложимите национални и европейски стандарти и законодателство;
* проследява и участва при организацията на доставките, при необходимост организира транспорт и разтоварване;
* участва при организиране на внос на стоки;
* участва в процеса на ценообразуване и следи за правилното определяне на продажните цени съгласно търговската политика на дружеството;
* участва при следене на графиците за заплащане на задължения към доставчици;
* участва активно в регулярни оперативни срещи на администрацията;
* изготвя регулярни и при поискване справки за нуждите на ръководството;
Изисквания към кандидата:
* опит на подобна позиция минимум 2 години (в търговска верига е предимство);
* познаване на пазара на стоки за дома и бита, строителни материали, обзавеждане и аксесоари за баня, градинско оборудване и други;
* ползване на английски език - писмено и говоримо;
* много добра компютърна грамотност – работа с MS Office и MS Excel, опит при работа със складови програми;
* образование с търговско-икономическа насоченост е предимство;
* ползване на втори чуждестранен език - турски, испански или италиански е предимство.
* старание, организираност и прецизност при изпълнение на поставените задачи;
* приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;
* инициативност и креативност;
* шофьорска книжка категория Б е предимство.
Ние предлагаме:
* много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;
* възможност за развитие и придобиване на богат професионален опит;
* мотивиращо възнаграждение;
* служебен телефон, преносим компютър и възможност за използване на служебен автомобил;
* възможност за пътувания в страната и чужбина;
* стандартно делнично работно време;
* работно място в административна сграда в централната част на град Варна.
Позиция: СТАЖАНТ КЪМ ОТДЕЛ ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДЕН
Местоположение: гр.Варна, ул. 'Македония' 29 А
Отдел: Финансово - счетоводен
Тип заетост - Възможност за непълен работен ден
Категория персонал - Стажант към отдел финансово-счетоводен
Основни задължения:
* подпомага активно работата на колегите си от счетоводен отдел като участва в процесите по осчетоводяване на фактури за доставки, продажби, движения по банкови сметки, следене на салда по счетоводни сметки, генериране на счетоводни справки, обработка на файлове и друга информация, следене на складови движения и наличности;
* организира получаването и изпращането на документи към и от търговските обекти на дружеството, проверява за пълната наличност и окомплектовка на документите, подрежда документите в класьори и следи за спазване дружествените правила за документооборот и съхранение. Копира, сканира и архивира документи;
* работи със специализиран софтуер - ERP система SAP S4 Hana Retail;
* поддържа ежедневен контакт с колегите си от търговските обети на дружеството и съдейства за разрешаването на оперативни проблеми;
* изпълнява и други възложени от главния счетоводител задачи;
Изисквания към кандидата:
* висше икономическо образование - в процес на придобиване - редовна или задочна форма на обучение;
* отговорност, организираност и прецизност при изпълнение на поставени задачи, дискретност, умения за работа в екип;
Ние предлагаме:
* много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;
* професионално обучение и придобиване на богат професионален опит;
* възможност за непълен работен ден и гъвкаво работно време.
Ако сте уверен, че можете да бъдете полезен при нас, моля попълнете формата за кандидатстване на български. Изпратете ни личните си данни и ние в най–кратък срок ще се свържем с Вас.
Ако не желаете да кандидатствате за конкретна свободна позиция, моля изберете опцията „Кандидатствам за бъдеща свободна позиция“. Посочете дейността, която извършвате в момента и при възможност ще се свържем с Вас.
Полетата отбелязани със звезда * са задължителни!