Доставяме до 3 работни дни

Безплатна доставка над 400 лв до 8 дни. Виж повече

Плати онлайн и вземи от магазин Виж повече

Включете се в нашата Лоялна програма

В момента има следните свободни позиции:

Позиция: МЛАДШИ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Местоположение: гр.Варна,ул. Македония 29 А

Отдел: Счетоводство

Тип заетост - Възможност за непълен работен ден

Категория персонал - Младши оперативен счетоводител

Основни задължения за длъжността:

* участва в процесите по осчетоводяване на фактури за доставки, продажби, движения по банкови сметки, следене на салда по счетоводни сметки, генериране на счетоводни справки, обработка на файлове и друга информация, следене на складови движения и наличности;
* организира получаването и изпращането на документи към и от търговските обекти на дружеството, проверява за пълната наличност и окомплектовка на документите, подрежда документите в класьори и следи за спазване дружествените правила за документооборот и съхранение. Копира, сканира и архивира документи;
* работи със специализиран софтуер - ERP система SAP S4 Hana Retail;
* поддържа ежедневен контакт с колегите си от търговските обети на дружеството и съдейства за разрешаването на оперативни проблеми;
*изпълнява и други възложени от главния счетоводител задачи;

Изисквания към кандидата:

* висше икономическо образование - в процес на придобиване - редовна или задочна форма на обучение;
* отговорност, организираност и прецизност при изпълнение на поставени задачи;
* дискретност;
* умения за работа в екип.

Ние предлагаме:

* много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;
* професионално обучение и придобиване на богат професионален опит;
* възможност за непълен работен ден и гъвкаво работно време;
* постоянно работно място в административна сграда в центъра на гр. Варна;

Покажи описанието

Позиция: Графичен дизайнер

Местоположение: гр. Варна, ул. Македония 29 А

Отдел: Реклама

Тип заетост - Пълен работен ден

Категория персонал - Графичен дизайнер

Основни задължения за длъжността:

* дизайн и предпечат на периодична рекламна брошура;

* дизайн и предпечат на продуктови каталози;

* дизайн и предпечат на етикети;

* дизайн за рекламни кампании, външно и вътрешно брандиране;

* изработка на рекламни банери;

* обработка на  изображения;

* видеообработка.

Изисквания към кандидата:

* умения за работа със специализиран софтуер: Photoshop, Coral Draw, Illustrator, Filmora

* опит с предпечатна подготовка

* опит в сферата на графичния дизайн;

* средно образование;

* организираност и настойчивост;

* комуникативност и умение за работа в екип;

* приветливост, прецизност и креативност

Ние предлагаме:

* постоянен трудов договор

* основна работна заплата

* лоялност и коректност

* перспектива за развитие

 

Покажи описанието

Позиция: СПЕЦИАЛИСТ СНАБДЯВАНЕ И ДОСТАВКИ

Местоположение:  гр. Варна, ул. 'Македония' 29 А

Отдел: Снабдяване

Тип заетост - Пълен работен ден

Категория персонал - Специалист снабдяване и доставки

Основни задължения:

* познава пазара и номенклатурите на основните производители и вносители на стоки в сектори за дома и бита, строителство и ремонт, баня и градина и др.;

* в постоянен контакт е с настоящи и потенциални доставчици чрез комуникация по телефон и ел. поща;

* провежда ежедневно лични срещи с настоящи и потенциални доставчици с цел оптимизация и договаряне на най-добри търговски условия;

* организира база данни и търси нови алтернативни доставчици с цел сравняване качествата на предлаганите стоки и условията на доставка;

* контактува с колегите си от търговски отдел и управителите на търговските обекти, като следи наличностите и подготвя графици за доставки;

* съвместно с търговски отдел подготвя предложения за добавяне и изключване на стоки от асортимента и за определяне на стоковото разнообразие за отделните сегменти;

* следи и осигурява документацията за качество и съответствие на поръчваните стоки съгласно приложимите национални и европейски стандарти и законодателство;

* проследява и участва при организацията на доставките, при необходимост организира транспорт и разтоварване;

* участва при организиране на внос на стоки;

* участва в процеса на ценообразуване и следи за правилното определяне на продажните цени съгласно търговската политика на дружеството;

* участва при следене на графиците за заплащане на задължения към доставчици;

* участва активно в регулярни оперативни срещи на администрацията;

* изготвя регулярни и при поискване справки за нуждите на ръководството;


Изисквания към кандидата:

* опит на подобна позиция минимум 2 години (в търговска верига е предимство);

* познаване на пазара на стоки за дома и бита, строителни материали, обзавеждане и аксесоари за баня, градинско оборудване и други;

* ползване на английски език - писмено и говоримо;

* много добра компютърна грамотност – работа с MS Office и MS Excel, опит при работа със складови програми;

* образование с търговско-икономическа насоченост е предимство;

* ползване на втори чуждестранен език - турски, испански или италиански е предимство.

* старание, организираност и прецизност при изпълнение на поставените задачи;

* приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;

* инициативност и креативност;

* шофьорска книжка категория Б е предимство.

 

Ние предлагаме:

* много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;

* възможност за развитие и придобиване на богат професионален опит;

* мотивиращо възнаграждение;

* служебен телефон, преносим компютър и възможност за използване на служебен автомобил;

* възможност за пътувания в страната и чужбина;

* стандартно делнично работно време;

* работно място в административна сграда в централната част на град Варна.

Покажи описанието

 

Позиция: СТАЖАНТ КЪМ ОТДЕЛ ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДЕН

Местоположение: гр.Варна, ул. 'Македония' 29 А

Отдел: Финансово - счетоводен

Тип заетост - Възможност за непълен работен ден

Категория персонал - Стажант към отдел финансово-счетоводен

Основни задължения:

* подпомага активно работата на колегите си от счетоводен отдел като участва в процесите по осчетоводяване на фактури за доставки, продажби, движения по банкови сметки, следене на салда по счетоводни сметки, генериране на счетоводни справки, обработка на файлове и друга информация, следене на складови движения и наличности;

* организира получаването и изпращането на документи към и от търговските обекти на дружеството, проверява за пълната наличност и окомплектовка на документите, подрежда документите в класьори и следи за спазване дружествените правила за документооборот и съхранение. Копира, сканира и архивира документи;

* работи със специализиран софтуер - ERP система SAP S4 Hana Retail;

* поддържа ежедневен контакт с колегите си от търговските обети на дружеството и съдейства за разрешаването на оперативни проблеми;

* изпълнява и други възложени от главния счетоводител задачи;

Изисквания към кандидата:

* висше икономическо образование - в процес на придобиване - редовна или задочна форма на обучение;

* отговорност, организираност и прецизност при изпълнение на поставени задачи, дискретност, умения за работа в екип;

Ние предлагаме:

* много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;

* професионално обучение и придобиване на богат професионален опит;

* възможност за непълен работен ден и гъвкаво работно време.

Покажи описанието

 

Ако сте уверен, че можете да бъдете полезен при нас, моля попълнете формата за кандидатстване на български. Изпратете ни личните си данни и ние в най–кратък срок ще се свържем с Вас.

 

Ако не желаете да кандидатствате за конкретна свободна позиция, моля изберете опцията „Кандидатствам за бъдеща свободна позиция“. Посочете дейността, която извършвате в момента и при възможност ще се свържем с Вас.

 

Полетата отбелязани със звезда * са задължителни!

Кандидатствай за позиция:

Максимален размер на файла: 6144 KB | Позволени типове файлове: doc, docx, pdf, odt | Максимален брой файлове: 1

© 2024 TeMAX. Всички права запазени. Онлайн магазин от